توسط سرپرست معاونت نظارت و ارزیابی دانشگاه فرهنگیان کشور صورت گرفت:
تقدیر از مدیرحوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی
معاون نظارت وارزیابی دانشگاه فرهنگیان در حاشیه نشست تخصصی مسئولان ارزیابی سراسر کشور در تبریز و به مناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی از سید پیمان امجدی مدیرحوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی تجلیل کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی ،دکتر ابراهیمی سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت سازمان مرکزی در حاشیه نشست سراسری مسئولان نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه در تبریز .و به مناسبت بیست و هفتم اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، به همراه دکتر خدیوی رئیس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی ، دکتر احمدی مدیرکل حوزه نظارت و ارزیابی و سایر مسئولان از سید پیمان امجدی مدیرحوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی تجلیل کرد
سرپرست معاونت نظارت و ارزیابی دانشگاه فرهنگیان ضمن تقدیر از مسئولان روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان به پاس نقش ارزشمند و خدمات بی بدیل آن ها به جامعه فرهنگی کشور، در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی اظهار داشت: رسانه و ارتباطات از ابتدای تمدن بشری، در پیشبرد اهداف جوامع و پیشرفت آنها نقش منحصر بفردی ایفا کرده اند.
وی با تشبیه رسانه به تیغی دولبه، افزود: این تیغ دو لبه اگر کارکرد اصلی خود را داشته و در مدار صحیح خود بچرخد، قطعا به مثابه پلی مستحکم بین دانشگاه و مخاطبان تعامل و مفاهمه ایجاد می نماید. ایفای نقش میانجی بین دانشگاه و جامعه ذینفعان، یکی از وظایف اصلی مسئولان روابط عمومی است.
سرپرست معاونت نظارت با اشاره به اهمیت کارکرد رسانه و تلاش های شبانه روزی آنان، گفت: اهل رسانه این حرفه را عاشقانه پیشه کرده و دل مشغولی تمام لحظه ای آن ها، ارتباط و ارتباطات است. آنها نقش آینه اند برای سیاست گذاران و مجریان خردمند؛ این خاصیت آینه بودن رسانه، جز با جمع آوری اطلاعات صحیح و دقیق و انعکاس صادقانه آنها، صداقت، شفافیت، حفظ حرمت افراد و انتقاد سازنده میسور نخواهد شد.
وی ادامه داد: سیاستگزاران و مجریانی که نقش و اهمیت رسانه را به خوبی درک کرده باشد، با استفاده از آن، به اصلاح و توسعه خود و مجموعه تحت مدیریت می پردازد و به پشتوانه قدرت نفوذ آنها، یاورانی برای اتخاذ و یا اجرای تصمیم می یابد. این موضوع مصداق این شاه بیت معروف است که آینه چون نقش تو بنمود راست خود شکن آینه شکستن خطاست.
ابراهیمی با اشاره به آفت ها و حساسیت های رسانه ادامه داد: رسانه اگر در دام تبلیغات غیرمؤثر و هیاهوهای بی مقدار بیافتند و آلت دست تبلیغات و کاسبان خبر باشد نمی تواند اعتماد مخاطب را به خود جلب نماید. از یک سو، ارتباط وثیق سیاست گذار با رسانه، از آن ابزاری چند وجهی و قدرتمند در اتخاذ تصمیم مطلوب و اجرای موثر آن می سازد و از سویی دیگر موجبات امیدافزایی و همراهی و همگرایی در بدنه جامعه را فراهم می سازد.
وی در پایان، ضمن تبریک به مسئولان پر تلاش حوزه رسانه به ویژه مسئولان روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان و آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان، اظهار امیدواری کرد: مسئولان محترم روابط عمومی ضمن بهره برادری از جدیدترین ابزارهای هوشمند با اقدامات موثر و اعتمادآفرین و با ابتنا بر صداقت، زمینه برقراری ارتباط و تحکیم اعتماد متقابل بین مسئولان دانشگاه و مخاطبان آن در پهنه کشور عزیزمان را بیش از پیش فراهم نمایند و دایره تصمیم سازان را گسترده تر نموده و بر قدرت نفوذ تصمیمات مؤثر و خیرخواهانه که موجبات پیشرفت و سرآمدی دانشگاه را فراهم می سازند، بیافزایند.در پایان با اهدا لوحی از خدمات سید امجدی در حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی در سالن اجلاس باشگاه فرهنگیان تبریز قدردانی بعمل آمد