مدیریت امور پردیس های استان آذربایجان شرقی

سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان جبهه مقاومت و هم رزم سپهبد شهید سلیمانی:

شهادت سردار سلیمانی باعث ایجاد وحدت، یکپارچگی و به رخ کشیدن پایگاه مردمی جمهوری اسلامی، ادبیات مقاومت و ولایت و رهبری شد

سردار نوعی اقدم سردرگمی،عجز و ناتوانی آمریکا در برابر سردار سلیمانی را دلیل ترور ایشان دانست. نوعی اقدم گفت: گفت: موشک های ایران هیبت و هیمنه آمریکا را شکست.

میکشمت سوی خویش    

                           این کشش از عشق ماست

                                                           گر دل تو آهن است

                                                                                  عشق من آهنرباست

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور پردیس های استان، مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مسافرین هواپیما، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه و مسئولین پردیس علامه امینی روز چهارشنبه مورخه 98/10/25 با حضور سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان جبهه مقاومت و هم رزم سپهبد شهید سلیمانی، مدیریت، اساتید،مسئولین و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان و مردم عزیز تبریز برگزار شد.

سردار نوعی اقدم سردرگمی، عجز و ناتوانی آمریکا در برابر سردار سلیمانی را دلیل ترور ایشان دانست. ایشان قدرت مقاومت را مدیون فرماندهی در سایه  شهید سپهبد سلیمانی عنوان کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد که تمام تئوریسین های دنیا معتقدند که خون شهید سردار سلیمانی بیشتر از زمان حیات ایشان به آمریکا و اسرائیل ضربه زده و همچون فرهنگ عاشورا که موجب برافراشته شدن علم هیهات من الذله تا به امروز شده، موجب تقویت محور مقاومت خواهد شد.

نوعی اقدم گفت: سردار قاآنی جانشین خلف سردار سلیمانی بوده و در اخلاص، اعتقاد و اشرافیت به جبهه مقاومت از سردار سلیمانی کمتر نیست و خداوند به اخلاص برکت داده و کمک خواهد کرد.

ایشان در ادامه به انتقام سپاه پاسداران اشاره کرده و گفت: موشک های ایران هیبت و هیمنه آمریکا را شکست. وی استراتژی انتقام را خروج کامل آمریکا از منطقه عنوان کرد.

وی دلیل تشییع با عظمت سردار سلیمانی و همرزمانش را اراده پروردگارِ سردار سلیمانی دانست و گفت: سردار سلیمانی با همه ادعا، خود را سرباز و خدمتگذار رهبری می دانست.

سردار نوعی اقدم در پایان صحبت های خود از تمام کسانی که خونخواه شهید سلیمانی هستند، خواست برای انتقام قهرمانانه سردار نیاز است امروز در آستانه انتخابات فردی با غیرت، مؤمن، پاک و معتقد را به عنوان نماینده مجلس انتخاب کرده و برای انتخاب شدن وی تلاش کرد؛ چرا که دولت انقلابی در سایه مجلس انقلابی شکل می گیرد.


نظرات کاربران