مدیریت امور پردیس های استان آذربایجان شرقی

جلسه انتخاب نماینده استانی سرپرستان شبانه روزی پردیسهای دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجانشرقی

این جلسه در روز سه شنبه مورخه ۹۸/10/17 در محل دفتر مدیریت استان برگزار شد.

دکتر خدیوی مدیر امور پردیسهای استان، ضمن قدردانی از زحمات تمام همکاران و عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی بیان کرد : شهید سردار سلیمانی نماد مقاومت و مبارزه با تروریسم و استکبار جهانی بود، چهره شاخص و منحصر به فرد بدنه اجتماع ایران و جهان اسلام را منسجم کردند و موجب برکات برای محور مقاومت و انقلاب اسلامی شد .وی نه تنها سردار جنگ، بلکه سردار اخلاق و محبوب قلب ها بود. 

وی افزود: سردار سلیمانی چراغ پرفروغی خواهد بود برای راه مانده ای که در پیش داریم و یقیناً پیروز خواهیم بود. به توفیق الهی آینده ای بسیار درخشان و امیدوار کننده در راستای اهداف و آرمان های انقلاب و جمهوری اسلامی پیش رو داریم .

ایشان ادامه داد: سردار سلیمانی اهل عرفان، معنویت، انسان دوستی و دفاع از حقوق بشر و مدافع ملت های مظلومی بود که گرفتار گروههای تکفیری خونخوار بودند. زیبنده ترین لباسی که بر تن سردار می توانست مزین شود و قامت گیرد، لباس زیبای شهادت بود . به برکت خون مطهر ایشان، فانوس پرفروغی روشن می شود که تاثیر چشمگیر ی در قدرت یافتن و شکوفایی ایران اسلامی خواهد داشت. شهادت سردار سلیمانی آغاز فرو پاشی و نابودی اسرائیل و اضمحلال استکبار جهانی است. در ادامه ضمن اشاره به بخشهای مهم شرح وظایف سرپرستان شبانه روزی پرداختند از جمله:

همکاری و نظارت بر حسن اجرای برنامه های مذهبی و مناسبت ها و تشویق و ترغیب دانشجویان در انجام فعالیت های مذهبی، فرهنگی

 تهیه نمودار ارزشیابی خوابگاه در پایان هر ترم و پیگیری برای اعطای جوایز به خوابگاههای ممتاز

 ثبت گزارش امور شبانه روزی در دفتر مربوطه و ارائه گزارش به معاون پردیس / مرکز در صورت لزوم

نظارت و همکاری در برگزاری مسابقات ورزشی، سرگرمی، هنری، درسی و ...

ایجاد بانک اطلاعاتی دانشجویان خوابگاهی وثبت رفتار و موارد خاص آنان به صورت محرمانه

نظارت بر انجام فعالیت های کارکنان خدماتی پردیس / مرکز در خارج از ساعات اداری وهمچنین در غیاب رئیس پردیس/ مرکز

نظارت و کنترل بر ورود و خروج اتومبیل های پردیس در خارج ازساعات اداری

 در خاتمه ضمن تبادل نظر و بررسی درخواست های سرپرستان شبانه روزی سراها، انتخاب نماینده استانی سرپرستان شبانه روزی انجام و جلسه با ختم صلوات به روح بلند امام شهدا و سردار دلها, سردار رشید, شهید قاسم سلیمانی به پایان رسید.    


نظرات کاربران